5 Mayıs 2010 Çarşamba

ÜDS Yetmedi Birde KPDS Sardım


Ama bu sefer hazırlıklıydım. Kendime altıma koyup oturabileceğim, ortası boş simit şeklinde viskon bir minder aldım. Sırf sınav için değil, ofiste de kullanıyorum. Ama bana inatla her sınavda meslek liselerini veren Ösym ile baş edebilmek için sınavdan önce aldım tabii :) Öte yandan unuttuğum çok ciddi birşey vardı: SÜT (!) Evet süt. Çünkü sınavda midem yandı ve yanımda rennie adlı ilaç olmasına rağmen henüz hiç kullanmadığım için midemi falan bulandırır dokunur korkusuyla yutmadım (daha doğrusu çiğnemedim). Yanan midem ve tekmeleyen kızımla geçen bir sınavdan sonra ne sonuç gelir bilemiyorum.

Son zamanlarda Kpdsden para alanların sayısı artmış olacak ki sınavı iyi bi zorlaştırmışlar. Girmeden önce son 3 sınava bakmıştım her geçen dönem daha da zorlaşıyordu ve işte bu en zoruydu. En sıkıcısıydı. Normal soruları bile paragraf soruları gibi uzundu. Oku babam oku. Sınava girdin zaten işin ne. Okuyacaksın tabii. 80 üstü gelse de az da olsa bi para eklense dişimizin kovuğuna gitse :)) Belki kızıma oyuncak alırım onunla :D

Ben de gözetmenlik yapıyorum bazen diye sınavdaki gözetmenlerin hareketlerini çok eleştiriyorum bazen. Düşünmüyorlar hiçbirşeyi. Bi ara baktım nefes almamıyorum bi daral geldi. Bi fakrettim kapı da pencerelerde her yer sıkı sıkı kapalı! Sınıfta tıksıran hapşuran öksüren gırla zaten. Bahar nezlesi olan herkesle aynı salonda girmişim galiba. Uyardım da açtılar pencereleri. Normalde sınav esnasında kapıyı kapatmak yasak.

Gözetmenlerin aralarında konuşmalarına, ellerinde anahtar yada tesbih sallamalarına, açıp cıt cıt telefonla oynamalarına da kızıyorum. Ters ters bakınca bırakıyorlar neyseki. Bir de topuklu ayakkabı giyen gözetmenlere kıl oluyorum. Dolanır salonda tık tık tık... Sanki defileye çıkıyorsun. Giy düz bi ayakkabı yürü sessiz sessiz yada kır dizini otur masanda dolaşma ortada çeyizsiz kızın anası gibi.

Neyse geçti bitti işte. Üds gibi hoş bir sonuç gelmeyecek.
Sonuçları çaresiz bekliyorum,
Bekliyorum ama 80 gelmeyecek biliyoruuum.. Off hiç de sevmem bu şarkıyı ya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder