23 Eylül 2010 Perşembe

Milletin Ağzı Torba Olsa da Büzsek


Hamileliğimde karnın çok küçük doktora gidiyor musunun, başkasına da git istersen, bu nasıl 8 aylık karın diyip duran çevrem ahalisi bebişim gelince de çok küçük, büyümüyor sütün yetmiyor, doymuyor vs diyip beni germeye devam ediyorlar. Mama ver onu ver bunu ver şeklinde tavsiyeler veriyorlar. 4 kilo çocuk doğuranlardan bahsedip mama yiyenlerin tombişliğinden dem vuruyorlar. Kulağımı tıkayıp, doktorumu dinleyip bildiğimi yapmaya devam ediyorum. Ama etkileniyorum, bunalıyorum, daralıyorum.

Fermuarlı mı olsa büzgülü mü bilemedim ama o torbalara kapanabilse iyi olurdu. Benim sütüm de var kızıma da yetiyor çok şükür. Herşeyin negatifini görmeye çalışanlar ne kadar büyüdüğünü göremiyorlar. Tomtombiş isteyen kendine doğursun ben de doktorumuz da kızımın gelişimden memnunuz okadar!!!

3 yorum:

  1. kulağını tıka geç:) Arkadaşım doğum yaptı 2 gece evvel, dio ki: "tıp diye bi' ses duydum, bakındım bişey yok, sonra lavaboya gittim suyum geliyo ..." bu ses senden de geldi mi ? :)

    YanıtlaSil
  2. Hehehe. Sanırım arkadaşın normal doğum yapan şansı annelerden. Ben o kadar bekleyemedim maalesef. 20 gün erken almak zorunda kaldılar. Ne normal doğum sürecini ne de başlangıcını yaşayamadım. Ama bildiğim kadarıyla herkes hissetmiyor onu. Kimisi normal ihtiyaç sanıp wcye gidiyor ve renkten anlıyor :)

    Umarim arkadaşın da bebişi de çok sağlıklıdırlar... Görmeye giderken üzüm suyu veya hoşafı götür. Bol bol süt yapar :D Benden de slm söyle.

    YanıtlaSil
  3. :) Epidural sezaryan oldu onun da maalesef ama oğluşumuz ve annesi iyi:) Bi' dahaki gidişimde bu dediklerini götürüp, selamını ileticem, Prensesi öpüyorum:)

    YanıtlaSil