26 Temmuz 2009 Pazar

Sinemaya gittik..


Ice age'in son filmini 3 boyutlu izledik. Eleştrilere bakıyorum kimse beğenmemiş komik değildi falan diyorlar. Bence çok eğlenceliydi. Hiç birşeyin ilki kadar güzel olmayacağını düşünüyorum zaten o yüzden çok beklentim yoktu. Ama bence 2. de 3. de güzeldi. İzlerken güldüm mü eğlendim mi o zaman tamam.

Başlarken çok heyecanlandım 3 boyutlu diye. Gözlükleri taktık her espriye de bağıra bağıra güldük :D Ne ilk yarıyı yan hizamda oturan çocuğun hatır hatır mısır yiyişini mümkün olduğu kadar az duymaya çalışarak geçirmek ne de 3D gözlüğün kulaklarımın üstünü sıkarak canımı acıtması keyfimi kaçıramadı. Çok eğlendim gene olsa gene giderim beğenmeyene de sinir olurum :P

Her zaman zavallı ve talihsiz olan Scrattın sonunda kendine eş bulması çok iyiydi :D Gene de şansı yaver gitmedi zavallının. Bide Sid'in anne dinazora 'Hanım hanııım' die kafa utması koparttı beni =D Animasyonda kesinlikle Türkçe dublaj tercihimdir, ek espriler katılıyor çünkü :)

Yalnız ufak tefek ayıp espriler vardı söyliim :) Çok hafifler ama genede öyle işte. Mesela T-rex'in T-rexiye haline gelmesi esprisi, yada yeni doğan yavruyu Sidin erkek zannetmesi ve Diego'nun onun bir kuyruk olduğunu söylemesi vs.. Çocukların anlayacağını pek sanmıyorum bu hızlı geçen esprileri. Büyükleri de çekmek ve güldürebilmek için yapmışlar sanırım ^^

Sırada Harry Potter var. Tatile gitmeden gitmek istiyorum filme. Çok merak ediyorum, ilk 13 dakikası da 3 boyutluymuş çok keyifli olacak çoookkk =D Filmden sonra da tatilde 7. kitabı okuyacağım çok merak ediyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder