26 Temmuz 2009 Pazar

Tarkan'ın Süper Mario Bross la ne alakası var ki?


Acayip şeyler bana acayip şeyleri çağrıştırabiliyor bazen ben bile gülüyorum halime =) Küçükken deli gibi Mario oynardık Nintendoda, abim ben ve 2 kuzenim. Bölümlerden birinin sonunda sen koşup bayrağa atlamadan havadan bir eleman gelirdi güneşimsi bişey. Minik minik kendisinin aynısı ama daha küçüğü yavrularını atardı aşağıya değersen ölürdün falan. Kuzen ona "Çocuk bırakan" derdi =D Şimdi gelelim Tarkan ile alakasına...

Murat Boz ilk çıktığında arabada gidiyoz dinledik şarkıyı anaa dedik sesi neçok benziyo Tarkan a beaa.. Hiç de sevmedim ne klibini ne şarkısını. Hep zorlama geldi bana. Ben bu adamı Kasaba klibinde görünce sevdim yaw. Çünkü o şarkıyı beğenmiştim hala da dinlerim. Sonradan duyduk ki vokaliymiş Tarkan'ın. Haa dedik zaten dansı mansı da benziyodu ondanmış demek.

Geçen gene gidiyoruz arabada radyoda bi şarkı çıktı -ben sen olamam olursam eğeeerr...- aaa Tarkan yeni kaset çıkartmış dedik nası duymadık die ayıplıyoruz kendimizi. Ama nasıl eminiz o olduğundan çünkü ses aynı! Derken klibini izledik ki başka biri ama Tarkan gibi. Miyop olsak o sanacaz yani o derece. Tarkan'ın başka bir vokali Emir!!! İşte o an kurdum Tarkan'la çocuk bırakanın bağlanısını.. Bilmem siz kurabildiniz mi? =P


Al işte resme baksana bunun dudakları hep böyle mi duruyor gözleri hep böyle mi bakıyor yani. Kirli sakalı neden var? Bizim yedek Tarkan a mı ihtiyacımız vardı da bu boşluğu dolduruyorlar. Şarkısı güzel ama. Tarkanındır kesin. :P

Not: Bendeniz' e inanamıyorum yaa nası verdin o kiloları. Kadın gençleşmiş benim çocukluğumdak zamanına dönmüş yaw.. Liva'yla 2 kilo verecez diye neler kasıyoruz biz ama yaa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder