12 Kasım 2009 Perşembe

UGG alırken dikkat


Efenim UGG çılgınlığına ben de katıldım gittim kendime puff puff UGGler aldım :)
Şu sıralar birçok yerde ucuzlamış durumdalar. 99Liraya alınabileceği birçok yer mevcut. Örneğin Bambi. Önceden bunlar neden böyle ucuz yoksa çakma mı diye düşünüyordum. Gidip inceledim çakma değiller ama bi gariplik vardı. Geçen sene incelediklerimden farklılardı, renkleri derileri ve dikişleri. Acaba üzerinden zaman geçti de ondan mı bana böyle geliyor dedim. Giydim denedim fit durması gereken boyun kısmı buruşuk duruyor aynadan baktıkça hiç hoşuma gitmiyor!! Tereddüt ettim almak istemedim biraz daha bakayım dedim bıraktım.

Bu arada kocamın sitemlerini dinliyorum, neymiş geçen sene boyunca her gördüğüm yerde göstermişim sürekli istemişim, şimdi o alacakmış da ben beğenmiyormuşum, vs vs... Halbuki benim içime kurt düşmüştü bunlar farklıydı işte!!

Ben denerken kadının biri sordu neden fiyatlarını bu kadar düşürdünüz diye adamişte bayram geliyo kampanya vs dedi. Ama içime sinmedi. Nasıl oluyorda bir yer 200-300e satarken bir yer 99a satabiliyor?

Derkeeen Veroniye girdim. Orada bi farkettim ki kemik rengi olan UGGlerden rafta 2 tane vardı ve ikisi arasında renk tonu farkı vardı. Aldım inceledim beyaza yakın olan daha ince derisi daha kalitesiz ve içinin yünü daha az. Öteki ise daha muntazam, daha kaliteli, yünü çok kabarık ve dikişleri düzgün. Bunlar neden farklı diye sordum bu geçen sezonunki dediler. İkisinden de istedim ve ikisini de yanyana giydim bukadar fark olabilir!! Eski sezonunki çok daha rahat yumuşak ve boyun kısmı daha sıkı durduğu için daha fit yani düzgün duruyor. Öbürü ise aşağıya doğru yığılma eğiliminde.

Yani bunlar muhtemelen sahte. Alacak olanlara da tavsiyem nasıl olsa hepsi aynı UGG diye düşünmesinler. Ucuz olmasının bir sebebi var. Bence bu UGGlerin kalitesi daha düşük. İyi inceleyip alın... İkisini yan yana gördüğünüzde farkı farkedeceksiniz. Keşke elimde ikisinin yan yana resmi olsaydı :)

Ben uzun ve kemik rengi olanından aldım. Ama diğer renkleri de çok güzel. Özellikle mavisi. Amerikaya gidince de düğmelilerden alayım. Neyse, güle güle kullanayım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder