29 Aralık 2009 Salı

Maskeli Neko


Efendim malumunuz her yerde domuz gribi virüsü olma riski son derece yüksek. El yıkamak tuzlu suyla gargara vs bi yere kadar koruyabilir. Arkadaşımın doktorununun da dediği üzere sizden önce birisi o noktada hapşurmuş gitmiştir oradan geçer nefes alırsınız hoop virüs sizde. Eve git elini yıka neye yarayacak bakalım.

Kendi doktorum tavsiye etmese de ben aşı olmak istiyorum. 12 hafta dolsun fikrimi değiştiren birşey olmazsa gidip aşı olacağım. Koca oldu. Bana taşımamak için oldu.

Alışveriş merkezlerine giderken maske akıyorum artık. Koca merkezde bi ben takıyor oluyorum genelde. Garip bakışlar, uzaklaşmalar, fısıltılar umurumda değil. Benden ne kadar uzak geçseler bana o kadar iyi açıkcası. Hamileyim ben ve hastalanırsam sizin kadar rahat atlatamayabilirim. Normal karşılanmak için illa görünen bir göbeğim mi olmalı? Hastaysa evde yatmalı gibi mırıltıar bile duydum :D En komiği de oydu.

Neyse Mango'da küçük bir kız annesine beni gösteriyor anne bu abla hasta mı diye. Ama ben duymayayım die fısıltıyla söyledi. Bense onun bakışlarını çok önceden yakalamıştım zaten :) Annesi neden sordun ona göre mi yaklaşacaksın dedi. Babası ise aslında bu hepimizin alması gereken bir önlem, hepimiz takmalıyız dedi. O arada anne öksürdü :D Baba hemen örneği yapıştırdı bak annen öksürdü sana da bulaşabilir mesela mikrop diye. Adamın açıklaması çok hoşuma gitti. Kızla büyük bir insan gibi konuştu annesi gibi başından salmadı. Sırf bunlarıdinlemek bile eğlendirdi beni. Tabii ders de çıkardım kendimce :D

Sonuçta AVMlerde maskeli biri varsa o ben olabilirim :D Şu resimdeki maske bende olsa varya hiiç çıkarmam. Düşündüm ben de bişiler çizmeyi ama zararlı olabilir kullanacağım boyalar...

3 yorum:

  1. Çok titiz bi' anne olacaksın kuzum:)Eğitici, öğretici nitelikte:)

    YanıtlaSil
  2. Aman şu temzilik saplantısı olanlardan olmayayım da... :)
    Mikropsuz büyüyen çocuk istemiyorum :D

    YanıtlaSil
  3. Sağlam bi' gözlemcisin ;) Bunu anladım ben:) Ben bebekken annem sağlıkçı olduğu için midir nedir, benim gececeğim yere benden önce gidip battaniye serermiş, dolayısıyla ben 4 sene alerji tedavisi gördüm lise yıllarımda:)Dikkat et aman:)

    YanıtlaSil