14 Nisan 2010 Çarşamba

Olan Biten Bülten 2


Vee küçük prens nihayet teşrif etti :) Liva sonunda tombik bebişini kucağına aldı bu sabah. Tosunlukta maşallahı olan bu bebek annesini yormadan kendi gazını kendisi çıkartabilecek kadar da akıllı ve becerikli. Sağlıklı ve uzun bir ömrü olur inşallah. Şimdi büyük bir mutlulukla bir teyzelik sorumlulğu daha yükledim sırtıma. Kendisi de istedigi surece uzakta olsam da hep yanında olacagim :) Yüzümde maske ile gitmek zorunda kaldım çünkü hala boğazımdan gitmedi hastalık. Kucağıma da alamadım arkadaşımı da öpemedim. Aslında iyileştim sayılır sadece boğazımda kalınca bir ses kaldı. Bu gece de onu atarsam turp gibi olacağım. Ama riske atmak istemiyorum ikisinide. Böyle bir balon alıp gittim hastaneye :) Seviyorum ben bebek görmeye giderken balon götürmeyi.


Üds'den 87.5 almışım. Aferin bana gurur duydum kendimle. Şu anlam bütünlüğünü bozan cümlenin bulunmaya çalışıldığı gıcık paragraflar korktuğum kadar kötü değilmiş demek ki :) Kızım karnımdan karnımdan kopya vermeseydi yapamazdım tabii. Hadi bitanem sıra KPDS'de.


Dün resmen bunalımdaydım. Karnımda, krem kullanmama rağmen, hamilelik yüzünden oluşmuş 4 çatlağı farketmemle başladı herşey. Güzel karnım çatladığı için hamileliğime kızdım, sonra biricik kızıma kızıyor olduğum için kendime daha çok kızdım. Buna bir çözüm bulamayan tıp dünyasına ve kozmetikçilere kızdım ve karnım annemin karnına benzeyecek diye mahfoldum. Sonra hiçbir kıyafetimin güzel olmadığını, hiçbirşeyin üzerimde güzel durmadığını farkettim. Giymek istediklerimle ayakkabı çizme vs kombinleri yapamadıkça beter oldum. Yatağın üstü kıyafet yığını oldu ben gene de giyinemedim. Sonra yeni yıkadığım saçlarım bir türlü şekle girmedi öyle yaptım olmadı böyle yaptım olmadı iyice bunaldım yoruldum sıkıldım somurttum...Kendimi hiç güzel hissetmedim çok üzüldüm. Koca beni sinemaya götürdü alışveriş merkezi gezdirdi, Mudo'dan 2 tane hamileyken de sonra da giyilebilecek gömlek alınca rahatladım. Bu gün kendimi güzel hissediyorum. Çatlaklığım tescillense de güzel bir kızım olacağı fikri beni mutlu ediyor. Bir buhran daha başarıyla atlatılmıştır!!!

2 yorum:

  1. Arkadaşının bebişi de analı babalı büyüsüüün, hadi darısı size sağlıklı bi' şekilde:)
    Sürekli görüşüyor olsak bu haline "Hamiş" derdim. Takma kafaya, doğum yapmadan çatlak sahibi olanlar var, seninkiler tatlı çatlaklardan. Hamiş bi' bayan ne yapsa şekerdir. Cicilerini de güle güle giy. Mudo seviyorum ben, çok rahat ürünleri:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Yine de ban hamiş diyebilirsin :D Şirinleştirilmiş her kelime lügatımda yer bulabilir :D

    YanıtlaSil