25 Ekim 2010 Pazartesi

Anne Olmak


Nasıl anlatılır ki?

Önce evlat oldum ben, abilere küçük kız kardeş oldum. Sonra arkadaş oldum, dost oldum. Sonra eş oldum.

Ve anne oldum.

Hayatımda hiç kimse hiçbir zaman bana bu kadar ihtiyaç duymadı. Beni bu kadar istemedi. Başkasını değil, sadece beni, hep beni! Kimse için bu kadar çok önemli olmadım, kimse için kendimi bu kadar çok adamak ihtiyacı duymadım.

Hiç bu kadar büyük bir sorumluluk almadım. Kimsenlerin yaptıramadıklarını yapırdı bana. Yemediğimi yedirdi mesela. Saygıda kusur etmeyeceklerime bile onu korumak için gerekeni dedirtti. Yeri geldi haşin yırtıcı korumacı, yeri geldi muhnis, gözü yaşlı, yumuşacık yaptı beni.

Acayip birşey oldum ben, sanırım annelik işte...

1 yorum:

  1. Son yazımı tanıdığım blogculara ayırdım. Seninle ilgili de ufacık bir yazı var. Sevgiler.

    YanıtlaSil