7 Ağustos 2009 Cuma

HP_Melez Prens


Snape her zamanki gibi sinsi ve donuk, Malfoy tiksinç, Hermione ise cool idi :) Güya 7yi okumadan 6yı bidaha hatırlayayım diye gittim filme ama birçok şeyi çıkartmışlardı. Harry ile Ginny'nin aşkının başlaması çok heyecanlı bir sahnede olmalıydı. Saçma sapandı. Srius Blackin evinde bi cin olacaktı küfürbaaz saygısıız o da yoktu. En önemlisi de Tom Riddle ve geçmişi ile ilgili çok önemli şeyler öğreniyorduk kitapta. Annesi babası yaşadığı yerler vs... Hiç biri yoktu bitek yetimhane sahnesi ve hortkuluk hakkında konuşmalar.
Öte yandaaan, efektler gene çok güzeldi izlemesi çok keyifliydi. heleki ilk 13 dk benim bazen sağa doğru kayıp üstüme gelenlerden kaçmama sebep olacak kadar kaliteli 3D olunca tadından yenmez.
Ve Belatrix. Nası çatlak yaa. Süperdi süpperrr...
Şimdi ne mi yapacağım? 2 haftalık tatilim var. açarım hp-ölüm yadigarlarını okurum bi solukta güneşlenirken rahat bir şezlongda. Bronz madalya olmadan dönmek yok Ankara'ya...

NOT: Benle filme gelipte sonunda 3Dbittikten sonraki kısımda uyudum biraz diyen kocamı kınıyorum. İnsan uyumak için okadar para verir mi? Sinir oldum siniiirrr. Rövanşı yakındır bunun beklemede kal!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder