25 Ekim 2009 Pazar

Yabancılara Güvenmiyorum!


Şehir efsaneleri dinlemek insanın hayatını ne kadar etkiliyormuş meğer. Tırsıyorum herkesten artık. Annem abim babam kocam arkadaşlarım anlata anlata en kötüsünü düşünmeye ittiyorlar beni. Haklılar ama. Sonra üzülmektense baştan dikkatli olmak lazım. Olayı anlatayım:

Dün koca gecikecekti kampüste oyalandım bekledim onu. Kırtasiye gezdim kitapçı gezdim vs. Sonra gittim büfenin orada oturdum japonca defterimi çıkarttım sessiz çalışıyorum. Masalar tıka basa dolu. Bi çift geldi 4 kişilik masama oturabilir miyiz diye buyurun dedim. Çok şekerler ama. Kızın saçında şirin fiyonglar, adam eli yüzü baya düzgün gözlüklü biri. NEşeliler konuşup muhabbet ediyorlar. Pasta börek çıkarttılar yemeğe başladılar bana da ikram ettiler çok sağolun almayayım dedim. Siz rahat rahat yiyin ağzımda sakız var vs.. Arka arkaya bi sürü bahene sıraladım. Hayatta yemem başkasından bişey. Neyse sonra bunların çayı bitti çocuk kalktı çay almaya büfeye gitti bi geldi 3 çay almış!! Son derece nazik ozaman bizde size çay ikramedelim!! dedi. Haydaaaa... Yemem dedim ya başkasından bişi içmem de. Ama kampüsün içindeyiz zaten güvenilir ortam, karşımdakiler nazik ay yok içmem diyemedim aldım artık. Ama içimiçimi yiyo. Anında aklımdan geçenler:

1) Bi parkta bi grup genç şakalaşıyomuş yan bankta da bi adam gazete okuyomuş. Gençlerden 2 si gitmiş 3 çay getirmiş 3. genç bağırmış çağırmış ben sizden çay mı istedim vs die! Amaan demişler sana da iyilik yaramıyor amcaal seniç demişler vermişler amcaya. Amca da almış içmiş. Sonra başı dönmüş bayılacak gibi olmuş hemen kaçmaya çalışmış peşine düşmüşler beklemişler bayılsın die adam kendini bi otobüse zor atmış beni polise götürün demiş bayılmış. Kurtulmuş ama kurtulamasa nolurdu kim bilir.

2)Yaşlı bi teyze genç kızademiş ki yavrum beni karşıdan karşıya geçirir misin? Kız girmiş kadının koluna karşıya geçerken kadın buna saplamış uyuşturcu iğneyi. Kız bayılıvermiş. Feryat etmiş kadın yardım edin yetişin torunum bayıldııı diye! Atmışlar bi taksiye götürmüşler kızı. Kimse bilmiyomuş şimdi kızın nerede olduğunu :(

Eee bunları duymuşum ben içer miyim o çayı! Anında iki efsaneyi birleştirdim gözümün önünden geçti film şeridi: Bu ikisi beni kandırabilmek için bu kadar şeker davranıyorlar! Ben çayı içince bayılacağım onlar da amanına rkadaşımızbayıldı taksi araba atalım götürelim diye götürecekler beni gidiş o gidiş. Gözümü organsız böbreksiz mi açarım, bi yerlerde bağlı dövülmüş satılmış mı açarım Allah bilir... Ailem perişan olmuş kocam dağılmış, Ofisimdeki masama karanfiller koymuşlar.. Bi tırstım bi tırstım ama o çay gözüme oldu zehir yani. Sanki bi yudum alsam bittim. Ellerim titriyo. Çaktırmamaya çalışıyorum bişey de diyemiyorum sakin ol dedim Neko bulursun hem onları incitmeyecek hem kendini bayıltmayacak bişi :) Şeker attım karıştırdım çayı. Plan yapıyorum nasıl etsem de içmesem. Dedim telefonumu alayım kocayla konuşuyor gibi yapayım 'haa tamam aşkım hemen geliyorum sen beni ileriki yoldan al' diyip kalkayım. Düşündüm tam ben rol yaparken Mustafa Sandal reklamındaki gibi çalarmış telefon :D Sonra dedim amaaan ne yalan söyleyeceğim rol yapacağım al çayı kalk git. Toparladım eşyaları Çok teşekkür ederim çay için size iyi akşamlar dedim. Afiyet olsun size başarılar vs dediler. Kalkım ben. Az ilerledim çaydan bi yudum alır gibi yaptım. Kandırıyom ama içmedim. Bakıyolarsa içtim zannetsinler diye :D Biraz daha ilerledim döndüm baktım arkama takip ediyolar mı bayılmamı bekliyolar mı diye. Pispis bakarak takip etmelerini bekliyorum ya :) Şimdi gülüyom ama çok tırstım walla. O arada koca aradı yola çık alacam seni dedi tamam dedim en yakın çöpe attım çayı tek yudum almadan! Arabaya bindim büfenin ordan geçerken bidaha baktım hala orada toruruyorlardı şirin şirin. Şirin mirin bana ne Hansel ve Gratelin düştüğü evde çok şirindi.

Zavallı çift bilseler içimden geçenleri ne üzülürlerdi kim bilir. Ama yapacak bişey yok kendimi riske atamam! Dediğim gibi sonradan üzülmektense baştan dikkat etmek en iyisi... Çay ikrametmeyin bana hiç bişey ikram etmeyin ben alırım istediğimi. Kocanın fikri ise şu: Verdikleri çayı değil öbürünü alsaydın bu daha açık ben bunu alabilir miyim die :D Eh olabilirdi tabi :P

Ne merhamet zamanı nede güven zamanı. İnsanın başına şu hayatta herşey gelir!!! Allah korusun.
Amanın ne uzun yazmışım. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder