5 Ekim 2009 Pazartesi

Ordan burdan şurdan Vol-2

Çok yoruldum bre! Unutmuşum ben faranjitim olduğunu. Dönemlerdir yatıyorum yormuyorum boğazımı ya farkında değilim. 2 saat kadar car car konuşmam gerekince giden sesim bana şiddetle hatırlattı :( Öyle bi duruma soktular ki beni bilgisayarı olmayan okulda öğretmenlik yapan bilgisayar öğretmenine döndüm. Uygulamaları gereken şey teorik mi anlatılır yaw. Amaaan neyse... Ben değil onlar düşünsün..

Yarın tiyatroya gidioruuz çok kalabalık bir aile olaraktan. Bizimkiler ve kocamınkiler hepbirlik takılacağız :) Çok meraktayım nasıl olacak acaba. Devlet tiyatrosu perdelerini açtı hemen kaptım biletleri. Hünkar ve Mimar'a gidiyoruz. İzleyeyim yazarım yorumlarımı.

Livayı çok özlemiştim gördüm geçengün. Herkes gibi o da hasta olmuş. Ben de C vitamini alayım da olmayayım hasta. Oturduk, yedik, içtik, muhabbet ettik bana çok iyi geldi.

Dün annecimle hediyelik eşya fuarına gittik. Bizim klasiğimizdir hepsi birbirinin aynı olsa da gene gideriz gene gideriz :D Süpper bi zeytin aldım Antakya yöresinden. Yeşil ve tam doğal. Şahane takılar ve taşlar vardı ama hepsi birbirinden pahalıydı. Her zamanki gibi çok eğlendik. Yapmayı planladığımız ve uzun zamandır farklı yerlerden farklı materyaller topladığımız bir kolye için yeni parçalar bulduk :)
Felaket resim yapasım var ama beni bana bırakmıyorlar :( Ya Japonca 2. kur başladı ben alfabeye bile tam hakim değilim. Yaz unutturdu bana herşeyi. Çalışmalıyım çalışmalıyım...

2 yorum:

  1. Geçmiş olsun Nekocum,
    Umarım tez zamanda iyileşirsin.. Walla ders anlatmak zor zanaat. Bir hocadan şan dersi mi alsak ne sesimizi etkin kullanabilmek için ;) Walla bu tiyatro fikrini de tuttum.. Olmadı bir akşam oğlumu evde babasıyla bırakıp ben de şöyle kendi kendime gideyim.. Çok özledim çookkk... Ayrıca evet bence de çalışmalısın. Japoncayı öğrenmelisin ki postdoca gittiğinde zorlanmayasın.. :)

    YanıtlaSil
  2. Ben görene dek yazını sen çoktan iyleşmişsindir. Geçmişler olsun efenim!

    YanıtlaSil