27 Eylül 2009 Pazar

Lost 5. Sezon


Bölümler elimde dururken izleyemedim bir türlü. Koca'yla beraber izlemek istedik hep ondan. Ya müsait olmadık ya onun uykusu geldi. Geçen isyan ettim yeter ben başlıyorum artık diye tamam dedi izleyelim.

Her bölümde daha da bir şaşırıyorum. Sürekli durdurup tartışıyoruz yorum yapıyoruz. Genelde ben çözüyorum anlamsız yerleri ama neyse :P Zamanın atlayıp durması anlamayı zorlştırıyor bazen. Fransız kadının geçmişini görmek beni çok heyecanlandırdı. Nedense ambarı buldukları zamanki kadar keyiflendim :D Taa önceki sezonlarda olan şeyleri bile bağlayabiiyoruz bu sezona. Süper. Mesela biz daha 5. bölümdeyiz ama Shenon ve Said Michaelin oğlunun büyük halini görmüşlerdi muhtemelen bu zaman atlamalarından kaynaklanıyordur. Sadece ada dışında geçen bölümler beni sıktı biraz :) Bakalım neler olacak :D Ben olsam oturup hepsini izlemiştim şimdi. Koca ise günde en fazla 3 tane izleyelim yayalım istiyor. OK!,

John Locke dan hala nefret ediyorum! Jack'in babası olayını hala anlayamadım :P

3 yorum:

  1. Hımmm Lock fena adam değil yaaa, yani bi' dönem ben John Locke'dan çok şüphelenmiştim.Fransız Teyze zavallım yaaa... Bu arada nerede Magnum reklamında Sawyer'ı görse sevgilim bana gösteriyor. Yakışıklı dediğime diyeceğime pişman etti beni:)Jacop'a da çok şaşırdım. İyice karışacak işler izle bak. Son sezonu bekliyorum 4 gözle:)

    YanıtlaSil
  2. Yok ya. Adam kafayı yemiş bence. Flame istasyonunu ve denizaltıyı havaya uçurmuştu. Ondan beri sevmiyorum. Herşeyin bir bilimsel açıklaması var diye düşünüyorum ben bu Lostta. Ama şu Jacop ve Richardın yaşlanmayışı nasıl açıklanacak onu bilmiyorum :)

    YanıtlaSil