26 Mart 2010 Cuma

Bir yaşıma daha girdim...

Abim geçenlerde Hong Honkg'a gitti. Adam Amerika'da, oradan kongreye uzak doğuya gidiyor. Ben burnumu anca dibimdeki Yunanistan'a 3 günlüğüne sokabildim. Anlayamıyorum millet rahat rahat oraya buraya gidiyor ben neden gidemiyorum!! Japonyaya gitsem Viyanaya gitsem.. Seneye Amerika'ya gidince dibine vurmazsam nolayım...

Neyse konuya dönelim.. Yeni şeyler öğrenmek süper bişey. Abim orada görmüş bana anlattı şok oldum. -Flowering tea- yani çiçek açan çay diye bişey varmış. Nasıl yapıldığını bu blogda kabaca görebilirsiniz.

Şimdi çarşıdan aldığında bin tane olmasa da bu çaylar aşağıdaki gibi top şeklinde. O toplardan birini alıp sıcak suya atıyorsunuz ve bekliyorsunuz.. Voilaaaa...Suyun içinde çiçek açıveriyor. Bir çok çeşidi var internette. Fiatları pek uygun değil tabii ki. Bence gerçekten büyüleyici. :)

EKLEME: Buldum ben bundan bulduumm. Ankara Kentparkta var bi kafede. Deneyeceğim bir ara :))

3 yorum:

  1. Bu caylarla misafirlige gittigim bir evde tanistim, ne kadar birsey o oyle:)Cay yapraklari tek tek sekillendirilmis, cicek sekline burunmusler. Sicak suyun icine atiyorsunuz dediginiz gibi, sonra SHOW BASLASIN:) Izlemesi cok keyifli birsey, yaraticilik hat safhada yani:) Resimdeki gibi cam surahi lazim:( Cay fiyatina surahi de eklenince ....:( Cayin tadini merake denler icin soyluyorum tam bir hayal kirikligi:(Yani izlemelik, icmelik degil:)

    YanıtlaSil
  2. Karışık bitki çaylarının tadını hiç sevmiyorum zaten. Ama bu damağa hitap etmese de göze fazlasıyla hitap etmekte. Japonlar yapmış iste diyeceğim olmayacak çünkü Çinden. Çay hala onlardan soruluyor vesselam..

    YanıtlaSil