20 Mart 2010 Cumartesi

Küçüktüm Ufacıktım...

Ben güya 5 aylık hamile, karnımda ise ufacık bir şişilik. Her gören nerde bu bebek diyip duruyo. Millet alışmış tabii hamile oldunmu duba gibi olmam gerek!!! 3 kilo aldım sadece. Öte yandan yaş olmuş 26 ama ben hiiç öyle görüntülenemiyorum :) Kiiim hamile sen miiii evli bile olduğunu düşünmezdim diyor millet. Hamile kıyafetleri giymiyorum ya ondan herhalde. Robadan genişleyen ve ileride de giyilebilen bir ton kıyafet varken niye hamile elbisesi alayım ki ben...

Geçen kocayla yanyanayken vitrinden yansımamıza baktım. Öğrenciymişiz de ben yanlışlıkla hamile kalmışım gibi görünüyoruz. O da küçük ben de küçük :D Güldük halimize. Aklıma Juno geldi.

Dün Hamile Eğitimine gittim. Ömrümde bu kadar hamileyi birarada görmemiştim :) Aralarında çok farklı durdum yaw. Hepsi hamileliğin hakkını veriyordu ve aralarında benim annem gibi görünebilecekler bile vardı. Diyetisyen güzel şeyler anlattı da arkada ikram ettikleri poğaçalar bana herşeyin tam tersini söylüyordu. Ooohh yedim güzel güzel :D

Şimdi genç görünme konusunda böyle diyorum diye bundan şikayetçi olduğumu düşünmeyin. Ben memnunum ve çok eğleniyorum. Otobuste dolmuşta rahatlıkla öğrenci verebiliyorum o da cabası. Pasom yok ama zaten öğrenciyim ben hala. Sadece inandırmak zorunda kalmıyorum kimseyi.

NOT: İnternet blog annesi doluymuş :) Bazı bloglar geçrketen faydalı bilgiler içeriyor. Ben bu bulogumu öyle birşeye dönüşürmeyi kesinlikle düşünmüyorum. Ama dayanamazsam anlatacak çok şeyim birikirse olmadı yeni bitane açarım o iş için :P

2 yorum:

  1. hehehehe sen ciddi ciddi kocaman oluyorsun artık, ilgi alanın değişiyor, senden öğrenirim ben de artık;)

    YanıtlaSil
  2. Hamile değilken hamilenin deneyimlerini dinlemek veya çocuğun yokken başkasının çocuğunu dinlemek kadar yorucu ve sıkıcı bişey yok inan. Yengem torununu anlatır ben daralırdım, 3 hamile arkadaş bir araya gelir ben bunalırdım. İleride ihtiyacın olunca istediğiiin kadar öğretrim ben sana :D Şimdiden sıkmıcam söz.

    YanıtlaSil