25 Mart 2010 Perşembe

Dexter 4 .Sezon Finali


4. Sezonun 12. ve son bölümü olan "The Getaway" bana sağlı sollu bir yumruk atarak bitirdi sezonu. Gecenin bir yarısı izledim televizyonda. O kadar şok oldum o kadar üzüldüm ki sonunda, dizi bitti ama ben bi yarım saat oturduğum yerde kaldım.

Belki de o kadar çok şok edici bir son değildi ama beni derinden sarstı. Her sezon sonunda olduğu gibi sezon boyunca peşinden koşulan katil (burada aslen 4lemeci olan fekat 3lemeci olarak adlandırılan Arthur) hakettiğini buldu ve okyanusun dibini boyladı. Bu esnada polis departmanı da olayları çözdü ama katilin yurt dışına kaçtığını düşünüyorlar. Debra Morgan'da nihayet Dexterin geçmişini gün yüzüne çıkarttı ama ardından sarfettiği (küfür içerse de) sevgi sözcükleri Dexter'ı kötü biri olmadığı konusunda umutlandırmıştı. Arthur ile kendisini sezon boyunca karşılaştırmış, ondan birşeyler öğrenmeye çalışmıştı, fakat sonunda onun ailesi ile kendi ailesini karşıalştırınca kendinin daha iyi olduğuna karar vermişti. İşte Dexter sonunda kendisini iyileştirebilecek birşey buldu diye umutlanıyordum ki olan oldu... Arthur gerisinde Dexter'a derin bir yara bıraktı.

Eee ne de olsa tarih tekerrürden ibaret.. Şimdi 5. sezonda ne olacak, yaşadığı tramva yüzünden oğlundan yeni bir Dexter mı doğacak merak içerisindeyim. Neyseki oğlu hatırlayamayacak kadar küçük. Dexter ve abisi ise herşeyi çok net hatırlıyorlardı..

Bekleyelim de görelim bakalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder