21 Mart 2010 Pazar

ÜDeSe, UDemese...


Taam olabilir kötü bi espri ama gene de sevdim ben :D ÜDS'ye girdim bu gün. Ankara'nın göbeğinde çok bilinmesi gerekirken bir sitesi bile olmayan, google maps'de bulunamayan, google da aratınca ne idüğü belirsiz birinin çeşitli forumlara bizim okula gelin bizim okul şöyledir böyledir diyen 5-6 cümlelik bir yazıyı copaylayıp yapıştırmasıyla google da kendine yer edinmiş bir okulda girdim. Sora sora buldum neyse.

Derya kadar otoparkları varken sınava girenlerin arabalarını alamayan sadece görevlilere yer ayıran okullara kıl oluyorum. Girdim ne güzel kıvrılacaktım bi kenara, gerisin geri çıkarttılar beni. Yol kenarında bi yere öyle bıraktım arabayı. Tam inecem önüme biri geldi durdu ama arabanın tamponunu deydirecek nerdeyse. İndim dedim geri parket biraz sonra nası çıkcam ben burdan. Çıkarsınız aslında falan filan. Ben bilmiyorum sanki nereden çıkarım. Arkasında bi ton yer varken parketmesini bilmiyo gelmiş bana acemi şöfor muamelesi yapıyo. Arabana kıyıp sürtüp gideceksin... Tobe tobee..

O lisede okuyan gençlere acıdım ama. Sıralarda oturmayı unutmuşum anacım. Kaba etlerim düm düz oldu. Kemiklerim etlerim birbirine kaynadı. Şekilden şekile girdim oturma organımdaki uyuşuklukları gidereyim diye. Zaten göbek var kısılıp oturamıyorum yayılmam lazım. Pek rahatsızdı vesselam, keşke minder götürseymişim bile dedim içimden :D annemlerin orada dedeler nineler var koltuk altına alırlar minderi parka giderler gün boyu lak lak edip geri dönerlerdi :D Minder olayında haklılarmış walla.

Sınava gelince, şu anlam bütünlüğünü bozan cümleyi bulabilme olayı beni hep germiştir. Ya anlamı bozan ilk cümleyse!! ya ben herşeyi onu baz alarak okursam. Bence o sorularda ilk cümlenin şıklara konmaması lazım. İlk cümlenin akışı bozduğu nerde görülmüş!!! Akışı başlatan o değil mi zaten. Ama oluyo işte yapıyorlar, nasıl zor olacak nasıl gıcık olacak işte böyleee... Bir soruya ilk cümle uymuyor dedim ama iyi mi ettim kötü mü ettim bilemiyorum :D Paragraf da Davinci'den ve tasarımlarından bahsediyordu artık nerde görsem aklıma gelir...

Önceki yılların sınavlarının tersine bu sefer gramer kolay readingler zordu. Kendimi global warming ve climate change gibi ıcığını cıcığını bildiğim paragraflara hazırlamışken gelen gıcık paragraflar hayallerimi yıktı :)) Gene de yaptım ama çok sıkıldım. Bakalım kaç gelecek.

Kpdsye de gireceğim, ondan para geliyo çünkü :D

2 yorum:

  1. minder evet ya güzel fikir, bol şans sınavlarında şekerim ;)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) İhtiyacı olan herkese bol şans..

    YanıtlaSil