6 Mart 2010 Cumartesi

Şafak Vakti (alacakaranlık 4)


Sonunda bitti. Ben memnundum bitmeseydi keşke :( Ne güzel eve geliyodum yemek yiyodum sonra açıp okuyodum yatana kadar :D Koca da mutluydu açıp PES oynuyordu istediğini izliyordu karışanı görüşeni olmuyordu :) Şimdi ne bulacağım ki böyle keyifle bağlanabileceğim...

Kitaba gelirsek, bazı bölümlerde yine fazla ayrıntılara dalmasına rağmen içerdiği süprizlerle bana kendini beğenirdi. Edward-Jacob aşkını güzel bir noktaya bağlanarak mutlu sona ulaştırılmasına menun oldum. Edward ve Bella'nın mutlu aile tablosu çizme girişimlerinin de başarıya ulaşması güzeldi. Bella sonunda (spoiler olabilir isterseniz bu cümleyi okumayın) vampir oldu ve biz de yeni vampir olan birinin neler hissedebileceğini öğrendik. Yeteneği ortaya çıkan Bella 3 kitaptır beceremediğine ulaşıp sonunda işe yarar hale geldi. Ve sonsuza kadar mutlu yaşadılar :P

Aha geldiler geliyorlar yok vazgeçtiler geri döndüler denen Volturi ahalisi sonunda teşrif etti. İşte tam o noktada tutulma kitabının sonunda oh neyse iyi oldu sorun çıkarmadan döndüler diyebilirken bu kitapta diyemiyorum! Bana böyle vaz geçip geri dönmeleri falan çok yavan geldi. Tamam haksız oldukları görülseydi ama savaş yine de olsaydı ve Göçebe vampirin de önerdiği gibi bir devrim olsaydı. Belki Carlisle Elazar ve Edward yeni kanun koyucular olurdu. Ne bileyim öyle boş boş geri dönmeleri beni pek tatmin etmedi.

Bella'nın hamileliği benim hamileliğimle çakışınca bi acayip oldum :D İçindekihemen büyüdü kemiklerini kırdı vs. Okudukça kendimi düşündüm, empati kurmak pek zor olmadı. Benim kemiklerimi kıran yok çok şükür :D Bu hamilelikte saçma olan bi nokta bebeğin ne ile beslenmek istediğini bir türlü bulamamış olmaları ve Jacob sinirle aklından geçirince anlayabilmeleriydi. Babası vampir olan bir bebek ne ile beslenmek istiyor olabilir ki? En güzel anı ise Edward'ın bebeğin düşüncelerini duyabilmeye başladığı andı.

Rosalie ve Jacob arasındaki sürtüşmenin filme yansıtılacağını umuyor, yeni gelecek filmlerdeki efektlerin daha kaliteli olmasını diliyorum. Özellikle Bella vampir olunca yaşananlar bir CSI dizisindeki makro çekimler kadar güzel olmalı. Bu kadar zor olmasa gerek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder