25 Eylül 2009 Cuma

Hanamaru Youchien (Dünya tatlısı bir manga)



Çok zamandır beni bu kadar kahkahayla güldürebilecek birşey okumamıştım. Gerçekten şahane! Çok komik ve çok şeker. Çizim kalitesine diyecek yok. Karakterler çok tatlı çizilmiş, ifadeler süper verilmiş. Çok yazık ki sadece 4 chapter İngilizceye çevrilmiş. Aslen 60 tane falan var sanırım. Animesi yayınlanacakmış 2010 da. Onu da bulmalı izlemeliyim :D




Olaylar bir kreşte okuyan 3 küçük kızın çevresinde gelişiyor; Anzu, Koume ve Hiiragi. Bizde çok nadir raslanır haliyle kreş öğretmenleri bir erkek; Tsuchida.U faklıklardan Anzu öğretmenine aşık ve kendine öyle bir güveni var ki sormayın. Maalesef Tsuchida Anzunun safiyane aşkının farkında değil ve normal olarak yaşıtı olan başka bir kreş öğretmeni Yamamoto'ya aşık. Koume son derece utangaç, Hiiragi ise inanılmaz bilgiç. Mangada rahatsız edici hiçbirşey yok. Umarım anime de öyle olur. İlk sayfa sizi kesinlikle aldatmasın.Herşey son derece saf ve temiz duygular üzerine =D Gerisini beğenirseniz Buradan online olarak ve İngilizce siz okuyun...

Beni hala güldüren bazı sayfalar:



Asla vazgeçme Anzu aslaaaa...

2 yorum:

  1. Uyku tutmadı, okuyayım bari. Ne de güzel anlatmışsın, özendim :)

    YanıtlaSil
  2. Sen de benim kadargüldün mü? Çok merak ettim :)

    YanıtlaSil