9 Eylül 2009 Çarşamba

Tim Burton's Alice in Wonderland

Tim Burton çok anormal bir adam!! En az kendi kadar anormal filmlerine bayılıyorum. Çok büyük bir heyecanla bekleiyorum Alice'i. Aşağıda netten bulduğum resimler var. Ne kadar şahane bir film olacağı resimlerden ortada! Dahası 3D olacak =D Sevindirik oldum ^^

Alice'siz çay saati düşünülemez; (Mia Wasikowska)

Madhatter tabii ki Jhonny Depp. Tim Burton'ın vazgeçilmezi. Çok çatlak olmuş yaw. Nette birisi Madonnaya benzemiş demiş :D Doğru olabilir;


Beyaz Kraliçe; (Acemi prenses ve Devil wears Prada'dan tanıdığımız Anne Hathaway)

Kupa Kraliçesi; (Yine bir vazgeçilmez Tim Burton'un eşi Helena Bonham)


Tim Burton'un hayal gücünün sınırsızlığı;


Güllerdeki yüzlere dikkat;



Şimdi de kostümlere yakından bir bakalım... Alice'in elbisesi;


Madhatter'in kostümü ve şapkası;


Beyaz Kraliçenin Elbisesi. Çok şık çok;


Kupa Kraliçesinin elbisesi;


Bunlar da extra;

Çay partisi masası. Oohh kekler pastalar fincanlar...


Güller ve yüzler tekrar;



Oww resimlere bayıldım ben çok severim bunu acaba fragmanını nerden izlerim derseniz burada , Bu resimler bana yetmez kostümlerden ve materyallerden dahasını görmeliyim derseniz burada bulabilirsiniz.

Alice'i oynayan karaktere pek ısınamadım henüz. Daha masum daha küçük olmalıydı. İzleyince göreceğiz bakalım...

Vee kendisi nasıl unutulabilirki? Karşınızda Cheshire Kedisi;


Çok eğlenceli olacak çoookkk!!! Lay lay laaayyyy...

2 yorum: