19 Eylül 2009 Cumartesi

Yeter Artık!!


Ya bana gına geldi bu Gariboğlu haberlerinden. Yakında hepimiz kusacağız yani. O kadar suyunu çıkarttılar ki biri dur desin artık. Kızın anası babası bi tarafa Gariboğlunun surati öyle bir işlendi ki kafamıza kim nerede görse şak diye tanıyacak neredeyse. Magazin programlarında gündüz programlarında bile malzeme oldu. Diğer cinayetlerden ne farkı var? Haber değeri bile taşımadığından (!) yayınlanmayan cinayetler biliyorum çok daha canice olanlar. Küçücük çocuklara yapılan şerefsizlikleri biliyoruz, hangisinin yüzünü gördük be. Görseydik de her karşımıza geldiğinde tükürseydik. Herkes kuru bi nefret taşıyor Gariboğluna o nefreti daha çok hakedecekler var. Pirim verilsin istemiyorum artık bu haberlere.

Her türlü Bizans oyununun dönebileceğine inandığım ülkemizde, bu konunun bu kadar haber yapılmasının altında ne yatıyor acaba diye düşünmeden edemiyorum. Medya neden sarıldı bu kadar. Evet çok acı gencecik kız ama bunları özel yapan nedir? Yakalandı zaten cezasını çeksin!! Geçen bide pankart mankart asmışlar. Haberciler olay çıksın da çekelim yayınlayalım diye yapmış bile olabilirler. Yok kardeşi koşmuş çıldırmış bilmem ne. Bu ne ya.. Adam yakalandı saçı sakalı kılı yediği içtiği bile haber oldu yok artık! Yok mu bunun bi yasağı masağı ya sussunlar artık! Duymak da izlemek de istemiyorum!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder