13 Eylül 2009 Pazar

Kim kimmiş gördüm bildim!


O kadar sıkıntılı bir haftaydı ki geçen hafta. Ergenlikte görmediğim sivilceleri gördüm yüzümde. Öyle böyle değil. Bir kalp ameliyatı atlattık. Çok korktum bişey olacak diye ama şimdi iyi çok şükür. =D

Tam İstanbul'a gidecektim o hafta. Planlamıştık kocamla hem iş hem gezme 1 hafta kalıp gelecektik ama iptal oldu tabi. Canımız saolsun. Ama beni geren bu zor zamanda çevremdeki insanları tanımam oldu. Arkadaşlara sordum işimi halleder misiniz diye mırın kırın işte ne biliim ııı neyse, gidemezsen giderim peki vs.. Gümbür gümbür tamam lan ver ben halledeyim, ne demek, tabii diyemedi kimse ya. Deli oldum! Zaten gidecek orada olacak olanlar var. Birinin fobisi var neyse de, bir diğeri gevrek gevrek emeğe yatmak ister. En çok da ona dellendim! Töbee töbee.. Çok sinirlendim çok. Gına geldi millete ısrar etmekten rica etmekten. Bozdum kafayı aldım gece 12.30 biletimi günü birlik gidecem işimi halledip gelecem. Ramazan ramazan suyum çıkacak biliyorum ama artık sinir oldum hepsine. Zaten bi yandan hastaneye gidip geliyoruz. Neyse. Hastaneden eve dönüyoruz çantamı hazırlayacağım telefon geldi. Bi arkadaşın arkadaşı göndersin ben hallederim demiş. Derya kadar tanıdığım bana burun kıvırırken hiç tanımadığım bilmediğim insan aldı çatır çatır btirdi işi dünya kadar stresten yorgunluktan kurtardı beni. İnanamadım. Borçlandım bilmediğim birine...

Şu dönemde kimin ne olduğunu çok iyi gördüm tanıdım bildim ve unutmayacağım. Mesela ben çözüm bulabilmek için kara kara düşünürken hiç beklemezken gelip bana sarılan herşey yoluna girer diyen bir arkadaşıma daha yakın olacağım artık. İlaç gibi geldi. Liva beni hiç şaşırtmayarak ben dert yanarken, o vakitte İstanbul'da olmakla alakası olmasa da eşine sen git de halletsene diyecek kadar dosttu bana. Asya benimle beraber çözüm bulmak için kafa patlattı, benimle beraber ısrar etti arkadaşlara. Ve gördüm kimler iş arkadaşı olmaktan öteye gidemeyecek, kimler zor zamanlarında benden yardımı haketmeyecek. Ama ben genede böyle yapamam diye düşünüyorum.. Kim bilir...


Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin! Kimseyi de gerçek dostsuz bırakmasın!!! O kadar...

3 yorum:

  1. http://civildiyorum.blogspot.com/2009/09/mim-odul.html ödülünüz var efenim:)

    YanıtlaSil
  2. Bu arada geçmiş olsun:( Acil şifalar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Çok Teşekkür Ederiiimm.. Düşüneyim biraz da yazayım bende :D

    Taglemenin türkçesi mimlemekmiş demek :P

    YanıtlaSil