21 Eylül 2009 Pazartesi

Mimmmmm

Halet-i Ruhiyem adli blog sahibi Afet-i Devran beni mimledi. Cevaplamam biraz uzun sürdü ama yazdım genede birşeyler... Anladığım kadarıyla yukarıdaki resmi eklemem, kendimle ilgili 7 ilginç şeyi yazmam ve gene 7 kişiyi mimlemem gerekiyormuş.

Neymiş beni ilginç kılan 7 şey: (Aslında çok sıradanım ama neyse...)
1. Rengi değişen gözlerim var :D Çakır yada yeşil diyo bazıları ama giydiğime ve vuran ışığa göre değişir. Gri göründüğüne dair şahit bulabilirim size =D

2. Kulaklarımı oynatabiliyorum :P Bunu söylemekten yıllar önce dayım beni bozunca vazgeçmiştim ama burada 7 yi doldurmam gerek.

3. Çok komik ama dilimin ucunu az zorlarsam burnumun altına azıcık değdirebiliyorum :P Sivri dilliyim belkide :D

4. Dizileri filmleri öyle bir anlatırım ki izlemiş gibi olursunuz. Replikleri birebir söyler mimikleri de eklerim. Sabırla baştan sona kronolojiyi bozmadan anlatırım. İzlemenize gerek kalmaz..

5. Acıkmadan susamadan wcye gitmeden saatlerce resim yapabilirim. Motivasyonun flow basamağına çıkar zamandan mekandan soyutlanıveririm...

6. Gördüğüm her karmaşık dokuyu birşeylere benzetirim. Bulutları tavşanlara benzetmek gibi değil, duvardaki sıva lekesi, yere vuran ışık hüzmesi, halıda normal gibi görünen desen bana bambaşka şeylere dönüşür. Tuvaletimin duvarında klozete oturmuş arkası dönük bir çocuk, annemin perdesinde gülen dekolteli bir kontesle tay kafası var mesela :P

7. Aklımda bişey daha vardı ama unuttum :P Şunu yazayım bari: Palyaçolardan korkuyorum. Alışveriş merkezlerinde falan çıkıyolar bazen karşıma,ellerindeki balonları patlatıp dövesim geliyor, sanki içlerinde çocukları kaçırmak isteyen kötü insanlar var gibi geliyor bana.

Şimdi benim öyle mimlemek istediğim 7 kişim yok.
Sadece Asya'yı mimliyorum. Hadi bakalım Asya döktür güncene... :)




2 yorum:

  1. Benim de hayal gücüm çok geniş, dur bak bu konuyla ilgili bloğuma döktüreyim ben de:)

    YanıtlaSil
  2. Hadi bakalım. Merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil